tisdag 24 augusti 2010

blää

Usch jag blir så deprimerad av denna plats,
jag vill hem....... Komma hem och kyssa min henrik,
Jag saknar honom så himla mycket,det är sjukt.

Jag känner mig ensam, omotiverad till någonting,
ledsen, uttråkad, rastlös....kan skriva i evigheter.
Så fruktansvärt less på detta ställe.

Det var jättekallt imorse, jag verkligen frös,
och det blåste massor, och jag gick med en ostmacka
på väg till jobbet. osten flög av pga blåsten haha :D
katastrof.

Intag:
Frukost: 1 knäckemacka med ost och smör
Jobbpaus1: 1,½ knäckemacka med makrill i tomatsås & kaffe.
Jobbpaus2: 2 knäckemackor med makrill i tomatsås & 1 kopp choklad.
Middag: Risotto med fiskpinnar + 3 knäckemackor.
Kvälls: Stor tallrik med havregrnsgröt med kanel och 1 ägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar