lördag 21 augusti 2010

fastan avbruten

Japp, jag pallade inte, hade ingen energi alls och var helt död.
Var helt ärligt en kamp för att ta mig till duschen och att bara
ta bort mitt paraply som låg i duschen från gårdagens regnrusk
så blev ja seg i benen.
Då vart det nog. Jag ska inte ta död på min kropp för att bara
testa en ny grej.

Jag klarade 96 timmar, det är sjukt mycket måste ja säga,
och jag är sinnessjukt nöjd med det,

Nu har jag ätit ett halvt äpple och en barnpotion
men havregrynsgröt med kanel som jag var så sinnessjukt
sugen på här om dagen och jag ska ut och ta en promenad
nu när ja faktiskt kan orka detta.

Så nu ska ja bara börja och trappa upp lite sakta men säkert,
Vill ju fortfarande hålla min magsäck liten, det var ju faktiskt
grejen med det hela, lyckas o minska portionerna utan att
gå runt hungrig helatiden.

Vi hörs :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar