lördag 7 augusti 2010

tadaa

Veckan har faktiskt gått helt okej!
Har dock börjat få i mig lite mer till mina måltider,
vilket har gjort att jag inte alls har hetsat i över huuvud
taget, kanske har legat på omkring 900-1000 kcal nu i veckan,
och de har gått hur bra som helst.

har liksom aldrig varit hungrig och har kommit ut på powerwalk
då det inte regnat, blev dock bara 2 dagar under veckan som var,
men vädret e inget man kan ändra på.

Var ute på powerwalk imorse, solen strålade och jag bara kände
lyckorus, Jätteskönt! Var nog ute i nästan 1,½ timme och jag
speedade upp farten som fan. Riktigt gött !

Jag längtar hem, jag vill kyssa och krama om min pojkvän!
älskar honom.


Iallafall har jag tänkt och äta lite mer nu och bara trappa ner
sakta men säkert istället för o bara sluta äta, det funka inte
och bara resultera i hets.


puss från mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar