onsdag 18 augusti 2010

fasta

helt otroligt att jag gör detta... FASTAR!!
har aldrig gjort det innan och trodde verkligen inte det
var något jag skulle göra..ever!

Började faktiskt med att jag bara inte hade någon speciell
matlust av någon anledning, och eftersom att jag hade gått upp
1½ kilo så tänkte jag att det var en bra idé.

Har inte ätit nu på 29 timmar.
Känner mig än så länge bara rätt sliten, som man inte sovit
på 2 dagar haha, ne men ingen energi alls, och för tillfället har jag
en satans huvudvärk.
Jag läääängtar efter havregrynsgröt av nån anledning med :P
Men i övrigt går det helt okej.

Helst skulle ja vilja fasta i 8 dagar, men tror det blir allt för långt,
speciellt eftersom att ja aldrig har jgort det innan.
Satsar först och främst på 4 dagar, vilket innebär lördag.

Vi får se, vi får se.

Har nyss tagit laxeringsmedel för o rensa tarmen med, skulle
visst vara rätt viktigt. så antagligen kommer ja va tvungen o gå
upp i natt, men hellre det än att behöva gå på toa på jobbet,
o hitta inga andra än de som skulle ta mellan 8-12 timmar dumt nog.


Uppdaterar om hur allt går :)
puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar