måndag 16 augusti 2010

FUCKFUCKFUCKFUCK..!!!!!!!!

jag blir så extremt trött på mig själv,
"okej ja äter lite mera i dagarna så ja inte hetsar helatiden",
men va fan, ja blir ju inte gladare för det.

Har gått upp 1½ kilo under den senaste veckan såg jag idag.
Känner mig äcklad av mig själv.

Har ätit massa skit hela helgen för den delen med
  • Fredagsgodis: 0,35 kg lösgodis
  • Lördag: 1 sirapsfylld pannkaka, 1 munk, 0,4 kg lösviktsnötter.
  • Söndag: 0,3 kg chokladkex

Observera då att detta bara är godiset jag ätit, har även ätit en MASSA mjukbröd, mejeriprodukter såsom ost, tok mycket smör, mjölk. Även dålig vanlig mat.

Det skulle ju gå bra för mig ju!!!!

Nu ska jag gå ner de kilona igen, vågen stod på 65,5 idag, ja ska ner till 62!

Och de e innan ja åker hem om 4 veckor, de kan man ju fan klara, ska inte "unna mig" mera, tror dock de blir en lögn, ja e så svag. AnaMia ska bli min bästis igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar