lördag 21 augusti 2010

godmorgon!

godmorgon alla!
sjäkv vaknade jag kl 7.20 på min lediga dag:( oflyt!
,och har fortfarande inte tagit mig upp ur sängen,
hur skönt som helst :)


har inte ätit nu på 94 timmar och det känns helt okej,
dock sugen på vissa maträtter så in i helvete,
länmgtar tills på tisdag då jag får trappa upp.
hungern satte igång imorse, blev nästan förvånad,
magen borde väl vara van nu att den inte får mat?
Vad vet jag, men nu e de bättre igen.

Börjar verkligen synas på kroppen nu faktiskt.
Sen är frågan av hur mycket muskler man bara tappat
o hur mycket fett. hoppas på massa fett, muskler bör man ha :)

Ska väga mig på måndag e.m!
Startade på 66 kg, ingen aning vad ja tappat, och de återstår
att se. Får ju samtidigt tänka på att jag inte har någon mat i
kroppen alls, så lär ju öka ett par kilo direkt när ja trappar
upp, och det räknar jag med!

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar