fredag 20 augusti 2010

fastan fortsätter..

Dag 2 var värst, har aldrig haft så ont i huvudet i hela mitt liv,
kändes verkligen somj hela hjärnan skulle expodera
vilken sekund som helst. Helt sjukt.
Tog faktiskt en ipren så ja skulle lyckas somna ifrån det,
annars skulle ja aldrig kunna somna med den huvudvärken!
Det var endast under dag 2 jag hade huvudvärk, annars har jag
mått helt okej faktiskt, dock lite illamående ibland.

Dag 2 & 3 var undegär samma, hungerkänslor kommer och går.
Känner sig väldigt svag bara. Annars har de gått bra.
Lite omotiverad till&från. Och sugen på pizza har varit stort.
Drömde faktiskt om att jag åt spagetti&köttfärssås, haha
hur normal e jag?! :)

E inne på dag 4 nu.
och det går bara bättre faktiskt.
Ingen huvudvärk, knappt några hungerkänslor och man känner sig
starkare än dag 2&3. Så nu är de bara och köra på.

Dock så hade jobbarkompisen födelsedag och hade bakat banankaka,
med en glasyr som såg så sinnessjukt god ut:)
Har inte berättat för någon att jag fastar, så jag drog en lögn
om att jag inte tålde banan.

Men det sjukaste av allt va att det inte gjorde något att jag inte tog
något, jag förstår inte. Jag brukar ALLTID vara så sjukt sugen
på sötsaker och nu är det fredag, och jag är inte det nu.

Så nu är det bara o köra på, ska försöka klara mina 8 dagar,
om de känns som det gör nu så är de bara o köra på.
Innebär att jag kommer få trappa upp sakta med säkert på
tisdag. Som det känns nu så kommer jag klara det, jobbar ju inte
i helgen, så är jag helt slut kan ja ju bara ligga i sängen och glo
på film :)

Tror man blir starkare psykiskt av att göra något sånthär.
Man känner sig faktiskt frisk och fräsh, konstigt kanske ?

Vi hörs alla :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar