måndag 23 augusti 2010

jävlamåndag.

Usch, måndg!

Jag hatar verkligen måndagar, väckarklockan som ringer
och man vet att det är den första av 5 dagar som den kommer
ringa och man är sådär jättetrött och tvingas ta sig upp
ur den sköna sängen och dra till ett jobb som är så jävla tråkigt.

Vi höll på med rödvins blandningar idag under nästan hela dagen,
och man blir nästan groggy av all lukt. Jag mådde till slut illa.
Inget kul alls.


Dagens in:
Frukost: 1 knäckemacka med ost och smör
Jobbpaus1: 1 knäckemacka med makrill i tomatsås och kaffe.
Jobbkaus2: 1 knäckemacka med makrill i tomatsås och kaffe.
Middag: Pasta med tonfisk, creme fraishe, tomatsås och ost.
Kvälls: Havregrynsgröt med kanel och mjölk.

Kolla aldrig på när jag skriver inläggen,
klockan står aldrig rätt, klockan är nu 17.32 och jag vet inte vilken
tid de kommer stå.
Men jag lovar att jag inte går upp kl 2 på natten, som jag såg senast att
de stod här om veckan när jag precis hade vaknat på morgonen :)

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar